48 38 14 88 post@dingruppen.no
Mediekanal – hva er det? 

Mediekanal – hva er det? 

Mediekanal – hva er det?  Ved hjelp av en mediekanal kan bedriften din enkelt nå ut med små og store budskap til målgruppen. Kanskje du ønsker å formidle informasjon om et nytt produkt? Da gjelder det å velge de riktige mediekanalene om budskapet skal nå frem.   Finn...
Kommunikasjonskanal | Definisjon og tips! 

Kommunikasjonskanal | Definisjon og tips! 

Kommunikasjonskanal | Definisjon og tips!  Lurer du på hva en kommunikasjonskanal er, og leter etter en definisjon? Når et budskap skal overføres fra en sender til en mottaker, gjøres dette ofte via en kanal. Det kan for eksempel være snakk om SMS, sosiale medier...
Kommunikasjon og markedsføring 

Kommunikasjon og markedsføring 

Kommunikasjon og markedsføring  Kommunikasjon og markedsføring går hånd i hånd. Når bedrifter markedsfører produkter og tjenester, kommuniserer de samtidig et budskap til målgruppen. Denne kommunikasjonen kan foregå gjennom ulike kanaler, avhengig av hvem man ønsker å...
Kommunikasjon og budskap 

Kommunikasjon og budskap 

Kommunikasjon og budskap  Kommunikasjon innebærer at et budskap blir formidlet fra avsender til mottaker. Budskapet kan være en idé, informasjon, spørsmål eller lignende. Dette gjelder for eksempel i samtaler, men også ved markedsføring av produkter og tjenester.   La...
Kommunikasjon med kunde 

Kommunikasjon med kunde 

Kommunikasjon med kunde  Kommunikasjon med kunde er et viktig tema i de fleste virksomheter. Enten det er snakk om markedsføring eller kundesupport, er det avgjørende at kommunikasjonen er tydelig og god. Er den ikke det, kan bedriften fort oppleve kundeflukt eller...
Kommunikasjon i fortjente medier 

Kommunikasjon i fortjente medier 

Kommunikasjon i fortjente medier  Omtaler og kommunikasjon mellom brukere i fortjente medier kan være gull verdt for bedriften din. I motsetning til betalt reklame, er det som fremkommer i fortjente medier skrevet av personer uten egeninteresse i selskapet ditt. Det...
Kommersiell kommunikasjon 

Kommersiell kommunikasjon 

Kommersiell kommunikasjon  Kommersiell kommunikasjon er relevant for alle virksomheter som lever av å selge produkter eller tjenester. Skal man lykkes med denne formen for kommunikasjon, er det viktig å få frem hva kunden har å tjene på å velge akkurat ditt produkt.  ...
Hvordan har kommunikasjon endret seg? 

Hvordan har kommunikasjon endret seg? 

Hvordan har kommunikasjon endret seg?  Hvordan har kommunikasjon endret seg opp gjennom tidene? Måten man kommuniserer på har vært i rivende utvikling de siste tiårene. Dette har også innvirkning på hvordan bedrifter kommuniserer med målgruppen sin, for eksempel ved...
Design og kommunikasjon i digitale medier 

Design og kommunikasjon i digitale medier 

Design og kommunikasjon i digitale medier  Design og kommunikasjon er viktige faktorer når det kommer til digitale medier. Ved hjelp av visuelt appellerende design og treffende budskap, kan man nemlig nå ut til målgruppen med stor presisjon. Dette er relevant for alle...
Skarp kommunikasjon og reklame 

Skarp kommunikasjon og reklame 

Skarp kommunikasjon og reklame  I en tid der oppmerksomhet er en verdifull ressurs, spiller klar, treffende og engasjerende kommunikasjon en avgjørende rolle for å skape ønsket innvirkning og utmerke seg i konkurrerende markeder.   I denne artikkelen skal vi utforske...